Despre mine

Fotografia mea
Pitesti, Arges, Romania
Usor de vorbit cand e vorba de mine...Asa ca incepe cu faptul ca-mi place sa mi se zica Joe,am porecla asta de cand eram mic. Sunt o persoana optimista,uneori prea optimista:-",social mai tot timpul...exceptie..knd am perioade.."moarte",n-ai vrea sa te certi cu mine in perioadele alea:)).Sunt o persoana cu simtul umorului dezvoltat,asa zic eu..si cei care ma cunosc.Tot timpul sunt pregatit sa fac cate o "prostie" sau cate o gluma.Pentru mine..sa fac pe altii sa rada...este ca o misiune speciala:))...ma face sa ma simt mai bine.Parerea mea:sunt o persoana deschisa,care se intelge bine cu aproape toata lumea.Uneori am perioade de hiperactivitate..si devin SUPER-EU!:)) Ador sportul.Cred ca nu pot sa traiesc fara sport.Practic handbal si fotbal...sunt portarul liceului...si asta ma face sa fiu mandru:)).Visul meu e sa devin soldat...si sa ajung in Afganistan...poate parea ciudat dar asta imi doresc sa fac.:D.In timpul liber mai fac parkour. Sunt MARE fan de anime-uri,in special Dragon Ball. Ascult hip-hop,rap...in general orice..fara MANELE!!! To be continued…

joi, 19 aprilie 2012

 The Elder Scrolls V: Skyrim (numit și Skyrim), este un single-player role-playing game dezvoltat de Bethesda Game Studios și publicat de Bethesda Softworks. M-am apucat cu putin timp in urma sa-l joc si mi se pare un joc destul de bun. Grafica foarte buna,multe questuri si o poveste complexa. Partea cea mai interesanta (din punctul meu de vedere) e ca te poti bate cu tot felul de dragoni de la care inveti magii noi...E un joc relaxant pe care il recomand tuturor amatorilor de RPG-uri.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu