Despre mine

Fotografia mea
Pitesti, Arges, Romania
Usor de vorbit cand e vorba de mine...Asa ca incepe cu faptul ca-mi place sa mi se zica Joe,am porecla asta de cand eram mic. Sunt o persoana optimista,uneori prea optimista:-",social mai tot timpul...exceptie..knd am perioade.."moarte",n-ai vrea sa te certi cu mine in perioadele alea:)).Sunt o persoana cu simtul umorului dezvoltat,asa zic eu..si cei care ma cunosc.Tot timpul sunt pregatit sa fac cate o "prostie" sau cate o gluma.Pentru mine..sa fac pe altii sa rada...este ca o misiune speciala:))...ma face sa ma simt mai bine.Parerea mea:sunt o persoana deschisa,care se intelge bine cu aproape toata lumea.Uneori am perioade de hiperactivitate..si devin SUPER-EU!:)) Ador sportul.Cred ca nu pot sa traiesc fara sport.Practic handbal si fotbal...sunt portarul liceului...si asta ma face sa fiu mandru:)).Visul meu e sa devin soldat...si sa ajung in Afganistan...poate parea ciudat dar asta imi doresc sa fac.:D.In timpul liber mai fac parkour. Sunt MARE fan de anime-uri,in special Dragon Ball. Ascult hip-hop,rap...in general orice..fara MANELE!!! To be continued…

vineri, 3 decembrie 2010

Anime-uri!Dragon Ball Z.

Dragon Ball!

    Cine nu a auzit de Dragon Ball sau cine nu a auzit de Son-Goku?Eu am copilarit cu acest serial si am urmarit toate noile serii aparute:X.
Acesta incepe cu Dragon Ball si se termina cu Dragon Ball Kai momentan...Kai-ul fiind inca in desfasurare,saptamanal apare un nou episod.Dragon Ball Kai este o imbinare a 2-a serii:Dragon Ball si Dragon Ball Kai.Serialul urmareste evolutia personajului principal.Actiunea se desfasoara pe mai multe planuri.
    Ar fi multe de spus...dar va las pe voi sa vedeti:D...
    Parerea mea?Este un serial care merita urmarit.
    Astept si parerile voastre!
    
  

4 comentarii:

  1. Salut .Ma numesc Robert,sunt din arges,calinesti.Invat in topoloveni daca ai auzit.Sunt mare fan anime,mai ales Dragon Ball z.
    ce parere ai de blogul meu?:> te invit sa iti dai o parere.imi place al tau,simplut,dar la subiect;) http://www.tzutzelu.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut...sunt Joe:D..ne cunoastem fte bine):))

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere